LAPIERRE Xelius DRS 8.0 Paris Stone Beige
Kod: LXDTD490 LXDTD440 LXDTD460 LXDTD520 LXDTD550 LXDTD580 Wybierz wariantOpis szczegółowy produktu
Uvolněte čistou radost z jízdy po otevřené silnici s čtvrtou generací vlajkového silničního kola LAPIERRE, který je pečlivě vyvinutý pro rychlost a výkon. Vylepšený aerodynamický design řeže vzduch jako nikdy předtím, a každé šlápnutí vás žene rychleji a hladčeji vpřed. Toto kolo není jen vyrobeno pro jízdu; je to oslava vášně a neúnavného hledání dokonalosti už více jak 75 let trvání značky LAPIERRE a každá další jízda s ním je šancí cítit se naživu a svobodně.
Silniční kola z kategorie AERO se stále více stávají univerzálním nástrojem a postupně vytlačují PERFORMANCE kola. A právě i nový XELIUS DRS sjednocuje a nahrazuje v kolekci LAPIERRE tyto dva segmenty. Data jasně ukazují, že odpor vzduchu je klíčový, a právě tato úspora napomáhá jezdci se zlepšovat a šetřit cenné sekundy, které rozhodují závody.
Aerodynamika
Aerodynamika rámu hraje klíčovou roli a stojí za ní zevrubné testování v aerodynamickém tunelu a v počítačových simulacích. Díky tomu se podařilo snížit odpor vzduchu samotného rámu o 16 % ve srovnání s předešlou generaci Xelius SL a tato nezanedbatelná výhoda přináší jezdci úsporu 15,8 W při rychlosti 50 km/h.
Karbonový rám
3D Tubular™ To je unikátní a logické napojení sedlových vzpěr na horní rámovou trubku daleko před sedlovkou. Ponechává právě sedlovou trubku po celé své délce volnou a schopnou lépe tlumit vibrace a dodávat jezdci potřebný komfort.
V nabídce jsou dva druhy rámu, které se neliší tvarem ale pouze volbou karbonových vláken a množstvím pryskyřice. Elitní rám s označením UD SLI TEAM LIGHT s hmotností 790 g (velikost M před lakováním) je výsadou top modelů 10.0 a 11.0 (SE). Hmotnost standartního rámu je 908 g.
Geometrie
Nejvýraznějšími změnami v geometrii je o 0,5° kolmější sedlovka (74°). Kratší hlavová trubka s nižším odporem vzduchu a delší Reach pro více sportovní posed zaměřený na výkon. Do nabídky také přibyla velikost XXL pro jezdce nad 195 cm.
Cockpit a komponenty
Nejvyšší modely s označením 8.0 – 11.0 dostali do výbavy karbonové kola DT SWISS a zbrusu nové LAPIERRE combo (325 g). Součástí všech modelů je karbonová aero sedlovka s nulovým offsetem.
Parametry dodatkowe
Kategoria: | Race |
---|---|
Barva: | béžová |
Materiál: | Karbon |
Počet rychlostí: | 2x12 |
Rok: | 2025 |
Osa středová: | Shimano Pressfit BB71-41B |
Nosnost (včetně kola): | 110 |
Velikost kol: | 28 |
Pedály: | VP VPE-527 |
Gripy: | Lapierre tape |
Řídítka: | Lapierre RB167 Carbon Semi-Integrated, -10°; Drop: 125mm, Reach: 72mm, Flare: 5° 37mm |
Sedlo: | Prologo Dimension T4.0 rails |
Sedlovka: | Lapierre Xelius DRS Carbon 0mm offset |
Pláště: | Continental GP5000S TR 25-622 |
Zapletená kola: | DT Swiss ERC1600 Spline 45mm |
Brzdové páky: | Shimano Ultegra R8170 |
Brzdy: | Shimano Ultegra R8100, 160mm / Shimano Ultegra R8100, 140mm |
Kliky: | Shimano Ultegra R8100 52-36T 165mm (XS),170mm (S), 172,5mm (M,L), 175mm (XL,XXL) |
Řetěz: | Shimano CN M7100 12s |
Kazeta: | Shimano Ultegra R8101 12s, 11-34 teeth |
Řazení: | Shimano Ultegra ST-R8170 |
Přesmykač: | Shimano Ultegra Di2 R8150 Brazed-on |
Přehazovačka: | Shimano Ultegra Di2 R8150 12s, 24-speed |
Hlavové složení: | Acros ICR |
Vidlice: | Lapierre Xelius CF Fork, karbonový sloupek 1 1/8" - 1 1/2" zeslabený, 12 x 100mm pevná osa |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą publikować posty. Proszę zaloguj się lub zarejestruj.
Od ponad 70 lat marka Lapierre łączy innowacje technologiczne, design, dbałość o szczegóły i doświadczenie, aby oferować najlepsze rowery. Jej zespół złożony z inżynierów rozwoju, kolarzy i miłośników rowerów poświęca się badaniom i innowacjom, zwłaszcza w celu połączenia teorii z praktyką. Współpraca deweloperów z kolarzami działa w 100%. Prawie wszyscy pracownicy Lapierre jeżdżą na rowerze, uczestnicząc w ten sposób w weryfikacji badań i przekazywaniu informacji zwrotnych na potrzeby dalszego rozwoju i produkcji.
Końcowa kontrola jakości jest w Lapierre ważna. Wszystkie ich rowery są montowane we Francji a każdy pracownik jest zarejestrowany w „Bike Pass”, który pozwala śledzić jakość na każdym etapie procesu montażu. Dzięki temu możliwe jest ustalenie, kto zmontował rower i prześledzenie w ten sposób całego procesu produkcyjnego.