LAPIERRE XR 5.9 Fire Green
Kod: LRARA430 LRARA390 LRARA470 LRARA510 Wybierz wariantOpis szczegółowy produktu
Vydejte se na vzrušující cestu přes drsné XC tratě a dobývejte stezky s nepřekonatelnou přesností a kontrolou. Vytvořený k tomu, aby zvýšil vaše dovednosti a zážitek, LAPIERRE XR bravurně kombinuje špičkovou technologii s výjimečným designem a dokonalý pocit z jízdy doplňuje pohodlné uzamykání obou tlumičů z řídítek a super tichý chod.
· Pokročilý systém odpružení Flex Pivot: Zadní stavba bez čepu u osy zadního kola pro nižší hmotnost rámu
· Zamykání obou tlumičů z řídítek
· Moderní a sportovní XC geometrie, 100 mm zdvih / zadní 100 mm
· Kratší reach a úhel hlavové trubky 68°
· Super kompaktní a lehké vahadlo
· Lehké vodítko řetězu zabraňuje spadnutí řetězu
· Gumová ochrana řetězové vzpěry
· Příprava na dva košíky
Flex Pivot – to je kinematika zadní stavby, kde absence čepu zadní stavby u osy zadního kola dovoluje nižší hmotnost rámu a nižší nároky na údržbu. O správný chod v kompresi se starají speciálně navržené, flexibilní, sedlové vzpěry. Širší řetězové vzpěry se pak postarají o tuhost a přesnost ve stoupáních. Sedlové vzpěry jsou navrženy tak, aby byly (bez zatížení jezdcem) pod mírným napětím, a dosáhly neutrální polohy při 26% sagu, bez ohledu na váhu jezdce. Tento systém vyžaduje pouze polovinu pohybu oproti podobným konstrukcím, což vede k hladké a efektivní jízdě. Umístění tlumiče pod horní rámovou trubku snižuje namáhání rámu a zároveň umožňuje montáž dvou košíků na láhve. Vysoko umístěný hlavní čep u středového složení eliminuje efekt „kick back“ během komprese. Odpružení tak neovlivňuje napětí řetězu při stlačení, což zajišťuje stabilní a efektivní platformu pro šlapání. Bonusem je teleskopická sedlovka se zdvihem 100 mm (S,M) / 125 mm (L,XL), která bude cenným pomocníkem při zdolávání technických a prudkých sjezdů.
V nabídce pro rok 2025 jsou celkem 2 úrovně osazení. Závazek značky Lapierre k redukci hmotnosti je patrný v samotné konstrukci modelu XR. Využití jednosměrných karbonových vláken Torayca a precizní skladba více než 300 vrstev karbonu na rám zajišťuje lehkou, ale pevnou strukturu. Rámy jsou formovány pomocí tuhého polypropylenového jádra, které optimalizuje kompresi vláken a odstraňuje přebytečnou pryskyřici, což vede k výraznému snížení hmotnosti.
Hmotnosti rámů:
· XR standard - Samotný rám: 1 970 g
· XR standard - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 236 g
· XR UD SLI - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 038 g
Parametry dodatkowe
Kategoria: | MTB Full Suspension XC 29 |
---|---|
EAN: | Wybierz wariant |
Barva: | Zelená |
Materiál: | Karbon |
Počet rychlostí: | 1x12 |
Rok: | 2025 |
Pedály: | XLC by VP VPE-527 |
Gripy: | Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter |
Řídítka: | Lapierre alloy 6061 Top flat, Width: 740mm, Ø: 31.8mm |
Představec: | Lapierre AL6061 alloy, -6°, Ø: 31.8mm, L: 60mm (S,M), 70mm (L,XL) |
Sedlo: | Fizik Argo Vento X 140mm |
Sedlovka: | Lapierre alloy, Ø: 31.6mm, L: 400mm |
Plášť zadní: | Maxxis REKON RACE EXO/TR 60-622 29x2.35 |
Plášť přední: | Maxxis REKON RACE EXO/TR 60-622 29x2.35 |
Zapletená kola: | Shimano MT400 hubs / Mavic XC 425 disc alloy rims / Shimano MT400 hubs / Mavic XC 425 disc alloy rims |
Brzdy: | Shimano MT410 180/160 |
Středové složení: | Shimano MT800 Press Fit |
Kliky: | Shimano Deore MT512 32T 170mm (S), 175mm (M, L, XL) |
Řetěz: | Shimano Deore 12s |
Kazeta: | Shimano Deore 10-51T 12s |
Přehazovačka: | Shimano Deore XT 12s Shadow + |
Hlavové složení: | FSA Integrated IS-2 /42/ACB 1-1/8"-1.5" |
Zdvih zadní: | 100 |
Tlumič: | FOX Float P-Se Remote up, 210*55mm |
Zdvih přední: | 100 |
Vidlice: | FOX 32 Float SC P-S Grip remote 100mm |
Rám: | XR full Carbon 100mm travel 29", pressfit, boost, metric, Thru axle |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą publikować posty. Proszę zaloguj się lub zarejestruj.
Od ponad 70 lat marka Lapierre łączy innowacje technologiczne, design, dbałość o szczegóły i doświadczenie, aby oferować najlepsze rowery. Jej zespół złożony z inżynierów rozwoju, kolarzy i miłośników rowerów poświęca się badaniom i innowacjom, zwłaszcza w celu połączenia teorii z praktyką. Współpraca deweloperów z kolarzami działa w 100%. Prawie wszyscy pracownicy Lapierre jeżdżą na rowerze, uczestnicząc w ten sposób w weryfikacji badań i przekazywaniu informacji zwrotnych na potrzeby dalszego rozwoju i produkcji.
Końcowa kontrola jakości jest w Lapierre ważna. Wszystkie ich rowery są montowane we Francji a każdy pracownik jest zarejestrowany w „Bike Pass”, który pozwala śledzić jakość na każdym etapie procesu montażu. Dzięki temu możliwe jest ustalenie, kto zmontował rower i prześledzenie w ten sposób całego procesu produkcyjnego.