LAPIERRE XR 9.9 Glam Blue
Kod: LRCRA430 LRCRA390 LRCRA470 LRCRA510 Wybierz wariantOpis szczegółowy produktu
Vydejte se na vzrušující cestu přes drsné XC tratě a dobývejte stezky s nepřekonatelnou přesností a kontrolou. Vytvořený k tomu, aby zvýšil vaše dovednosti a zážitek, LAPIERRE XR bravurně kombinuje špičkovou technologii s výjimečným designem a dokonalý pocit z jízdy doplňuje pohodlné uzamykání obou tlumičů z řídítek a super tichý chod.
· Pokročilý systém odpružení Flex Pivot: Zadní stavba bez čepu u osy zadního kola pro nižší hmotnost rámu
· Zamykání obou tlumičů z řídítek
· Moderní a sportovní XC geometrie, 100 mm zdvih / zadní 100 mm
· Kratší reach a úhel hlavové trubky 68°
· Super kompaktní a lehké vahadlo
· Lehké vodítko řetězu zabraňuje spadnutí řetězu
· Gumová ochrana řetězové vzpěry
· Příprava na dva košíky
Flex Pivot – to je kinematika zadní stavby, kde absence čepu zadní stavby u osy zadního kola dovoluje nižší hmotnost rámu a nižší nároky na údržbu. O správný chod v kompresi se starají speciálně navržené, flexibilní, sedlové vzpěry. Širší řetězové vzpěry se pak postarají o tuhost a přesnost ve stoupáních. Sedlové vzpěry jsou navrženy tak, aby byly (bez zatížení jezdcem) pod mírným napětím, a dosáhly neutrální polohy při 26% sagu, bez ohledu na váhu jezdce. Tento systém vyžaduje pouze polovinu pohybu oproti podobným konstrukcím, což vede k hladké a efektivní jízdě. Umístění tlumiče pod horní rámovou trubku snižuje namáhání rámu a zároveň umožňuje montáž dvou košíků na láhve. Vysoko umístěný hlavní čep u středového složení eliminuje efekt „kick back“ během komprese. Odpružení tak neovlivňuje napětí řetězu při stlačení, což zajišťuje stabilní a efektivní platformu pro šlapání. Bonusem je teleskopická sedlovka se zdvihem 100 mm (S,M) / 125 mm (L,XL), která bude cenným pomocníkem při zdolávání technických a prudkých sjezdů.
V nabídce pro rok 2025 jsou celkem 2 úrovně osazení. Závazek značky Lapierre k redukci hmotnosti je patrný v samotné konstrukci modelu XR. Využití jednosměrných karbonových vláken Torayca a precizní skladba více než 300 vrstev karbonu na rám zajišťuje lehkou, ale pevnou strukturu. Rámy jsou formovány pomocí tuhého polypropylenového jádra, které optimalizuje kompresi vláken a odstraňuje přebytečnou pryskyřici, což vede k výraznému snížení hmotnosti.
Hmotnosti rámů:
· XR standard - Samotný rám: 1 970 g
· XR standard - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 236 g
· XR UD SLI - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 038 g
Parametry dodatkowe
Kategoria: | MTB Full Suspension XC 29 |
---|---|
EAN: | 3660423380553 |
Barva: | modrá |
Materiál: | Karbon |
Počet rychlostí: | 1x12 |
Rok: | 2025 |
Hmotnost kg: | 10,8 |
Pedály: | XLC by VP VPE-527 |
Řídítka: | RACE FACE NEXT SL, Width: 740mm, Rise: 10mm, Ø: 35mm |
Představec: | RACE FACE TURBINE R, 0°, Ø: 35mm, L: 60mm (S,M), 70mm (L,XL) |
Sedlo: | Fizik Argo Vento X 140mm |
Sedlovka: | Lapierre Carbon, Ø: 31.6mm, L: 400mm, 0mm offset |
Plášť zadní: | Maxxis REKON RACE EXO TR 29*2,35 120TPI - 3C MaxxTerra |
Plášť přední: | Maxxis REKON RACE EXO TR 29*2,35 120TPI - 3C MaxxTerra |
Zapletená kola: | Lapierre XC 29" Carbon / Lapierre XC 29" Carbon |
Brzdy: | SRAM Level Silver Stealth 2P 180/160 |
Středové složení: | SRAM DUB PF 92 MTB Wide |
Kliky: | SRAM X1C Eagle Boost DUB 34T 170mm (S) , 175mm (M, L, XL) |
Řetěz: | SRAM XX1 Eagle Rainbow 12s |
Kazeta: | SRAM XG 1295 10-52T 12s |
Přehazovačka: | SRAM XX1 Eagle, 12s |
Hlavové složení: | FSA Integrated 1.5ZS IS-2 /42/ACB hidden set |
Zdvih zadní: | 100 |
Tlumič: | Rockshox SID Luxe Ultimate Remote Out 210*50mm |
Zdvih přední: | 100 |
Vidlice: | Rockshox SID SL Ultimate 3-pos Race Day remote 100mm |
Rám: | XR full Carbon 100mm travel 29", pressfit, boost, metric, Thru axle |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą publikować posty. Proszę zaloguj się lub zarejestruj.
Od ponad 70 lat marka Lapierre łączy innowacje technologiczne, design, dbałość o szczegóły i doświadczenie, aby oferować najlepsze rowery. Jej zespół złożony z inżynierów rozwoju, kolarzy i miłośników rowerów poświęca się badaniom i innowacjom, zwłaszcza w celu połączenia teorii z praktyką. Współpraca deweloperów z kolarzami działa w 100%. Prawie wszyscy pracownicy Lapierre jeżdżą na rowerze, uczestnicząc w ten sposób w weryfikacji badań i przekazywaniu informacji zwrotnych na potrzeby dalszego rozwoju i produkcji.
Końcowa kontrola jakości jest w Lapierre ważna. Wszystkie ich rowery są montowane we Francji a każdy pracownik jest zarejestrowany w „Bike Pass”, który pozwala śledzić jakość na każdym etapie procesu montażu. Dzięki temu możliwe jest ustalenie, kto zmontował rower i prześledzenie w ten sposób całego procesu produkcyjnego.