LAPIERRE XRM 8.9 Translucent Blue

Kod: LRFRA430 LRFRA390 LRFRA470 LRFRA510 Wybierz wariant
Brak oceny
Marka: Lapierre
132 990 Kč
V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce Wybierz wariant
Wariant
Chosen variant is not available. Reset selected parameters.
LAPIERRE XRM bravurně kombinuje špičkovou technologii s výjimečným designem do cross country stroje v maratonské variantě s vyššími zdvihy a revoluční kinematikou zadní stavby.

Informacje szczegółowe

Opis szczegółowy produktu

Vydejte se na vzrušující cestu přes drsné XC/DC tratě a dobývejte stezky s nepřekonatelnou přesností a kontrolou. Vytvořený k tomu, aby zvýšil vaše dovednosti a zážitek, LAPIERRE XRM bravurně kombinuje špičkovou technologii s výjimečným designem a dokonalý pocit z jízdy doplňuje pohodlné uzamykání obou tlumičů z řídítek a super tichý chod.

·         Pokročilý systém odpružení Flex Pivot: Zadní stavba bez čepu u osy zadního kola pro nižší hmotnost rámu
·         Zamykání obou tlumičů z řídítek
·         Moderní a sportovní XC/DC geometrie, 120 mm zdvih / zadní 110 mm
·         Kratší reach a úhel hlavové trubky 67°
·         Super kompaktní a lehké vahadlo
·         Lehké vodítko řetězu zabraňuje spadnutí řetězu
·         Gumová ochrana řetězové vzpěry
·         Příprava na dva košíky

 

Flex Pivot – to je kinematika zadní stavby, kde absence čepu zadní stavby u osy zadního kola dovoluje nižší hmotnost rámu a nižší nároky na údržbu. O správný chod v kompresi se starají speciálně navržené, flexibilní, sedlové vzpěry. Širší řetězové vzpěry se pak postarají o tuhost a přesnost ve stoupáních. Sedlové vzpěry jsou navrženy tak, aby byly (bez zatížení jezdcem) pod mírným napětím, a dosáhly neutrální polohy při 26% sagu, bez ohledu na váhu jezdce. Tento systém vyžaduje pouze polovinu pohybu oproti podobným konstrukcím, což vede k hladké a efektivní jízdě. Umístění tlumiče pod horní rámovou trubku snižuje namáhání rámu a zároveň umožňuje montáž dvou košíků na láhve. Vysoko umístěný hlavní čep u středového složení eliminuje efekt „kick back“ během komprese. Odpružení tak neovlivňuje napětí řetězu při stlačení, což zajišťuje stabilní a efektivní platformu pro šlapání. Bonusem je teleskopická sedlovka se zdvihem 100 mm (S,M) / 125 mm (L,XL), která bude cenným pomocníkem při zdolávání technických a prudkých sjezdů.

V nabídce pro rok 2025 je celkem 6 úrovní osazení, v 8 barevných provedeních. Z toho 3 nejvyšší modely (9.9 / 10.9 / SE) nabízí lehčí rám s označením UD SLi. Závazek značky Lapierre k redukci hmotnosti je patrný v samotné konstrukci modelu XRM. Využití jednosměrných karbonových vláken Torayca a precizní skladba více než 300 vrstev karbonu na rám zajišťuje lehkou, ale pevnou strukturu. Rámy jsou formovány pomocí tuhého polypropylenového jádra, které optimalizuje kompresi vláken a odstraňuje přebytečnou pryskyřici, což vede k výraznému snížení hmotnosti. Model XRM je k dispozici ve dvou variantách karbonového provedení – standardním a špičkovém UD SLI Team, přičemž druhá, lehčí varianta nabízí hmotnost samotného rámu pouhých 1 772 g a určitě osloví jezdce hledající maximální výkon.
Hmotnosti rámů:

·         XRM standard - Samotný rám: 1 970 g
·         XRM UD SLI - Samotný rám: 1 772 g
·         XRM standard - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 236 g
·         XRM UD SLI - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 038 g

Parametry dodatkowe

Kategoria: MTB Full Suspension XC 29
EAN: Wybierz wariant
Barva: modrá
Materiál: Karbon
Počet rychlostí: 1x12
Rok: 2025
Pedály: XLC by VP VPE-527
Gripy: Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka: RACE FACE TURBINE, Width: 760mm, Rise: 1/2", Ø: 31.8mm
Představec: Lapierre AL6061 alloy, -6°, Ø: 31.8mm, L: 60mm (S,M), 70mm (L,XL)
Sedlo: Fizik Argo Vento X 140mm
Sedlovka: Limotec A1 Light dropper, Ø: 31.6mm, travel 100mm (S,M), 125mm (L,XL)
Plášť zadní: Maxxis ARDENT RACE 3C MaxxSpeed/EXO/TR 29*2,35/Maxxis REKON RACE EXO TR 29*2,35 120TPI
Plášť přední: Maxxis ARDENT RACE 3C MaxxSpeed/EXO/TR 29*2,35/Maxxis REKON RACE EXO TR 29*2,35 120TPI
Zapletená kola: DT Swiss XR1700 Spline / DT Swiss XR1700 Spline
Brzdy: Shimano Deore XT 180/160
Středové složení: Shimano MT800 Press Fit
Kliky: Shimano Deore XT 32T 170mm (S), 175mm (M, L, XL)
Řetěz: Shimano Deore 12s
Kazeta: Shimano Deore 10-51T 12s
Přehazovačka: Shimano Deore XT 12s Shadow +
Hlavové složení: FSA Integrated 1.5ZS IS-2 /42/ACB hidden set
Zdvih zadní: 110
Tlumič: FOX Float F-S Remote up, 210*55mm
Zdvih přední: 120
Vidlice: FOX 34 Float SC P-S SC Fit 4 Remote 2-pos 120mm
Rám: XR full Carbon 110mm travel 29", pressfit, boost, metric, Thru axle

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą publikować posty. Proszę zaloguj się lub zarejestruj.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa

 

 ciste lapierre logo modre (1)

 

Od ponad 70 lat marka Lapierre łączy innowacje technologiczne, design, dbałość o szczegóły i doświadczenie, aby oferować najlepsze rowery. Jej zespół złożony z inżynierów rozwoju, kolarzy i miłośników rowerów poświęca się badaniom i innowacjom, zwłaszcza w celu połączenia teorii z praktyką. Współpraca deweloperów z kolarzami działa w 100%. Prawie wszyscy pracownicy Lapierre jeżdżą na rowerze, uczestnicząc w ten sposób w weryfikacji badań i przekazywaniu informacji zwrotnych na potrzeby dalszego rozwoju i produkcji.

Końcowa kontrola jakości jest w Lapierre ważna. Wszystkie ich rowery są montowane we Francji a każdy pracownik jest zarejestrowany w „Bike Pass”, który pozwala śledzić jakość na każdym etapie procesu montażu. Dzięki temu możliwe jest ustalenie, kto zmontował rower i prześledzenie w ten sposób całego procesu produkcyjnego.