LAPIERRE Spicy CF Team Cosmic Orange
Kod: LSDRA400 LSDRA350 LSDRA370 LSDRA430 LSDRA460 Wybierz wariantOpis szczegółowy produktu
Nová Spicy CF lze shrnout následovně:
• 1 rám - 2 použití: Enduro závody nebo Bike Park
• 2 kinematiky: High Pivot (HP) nebo Low Pivot (LP)
• 4 konfigurace: HP nebo LP, 29’’ nebo Mullet
Proč dvě různé polohy zadní stavby?
Poloha upevnění zadní stavby ovlivňuje kinematiku a trajektorii zadního kola při kompresi. Při stejném nárazu se zadní kolo v poloze High Pivot pohybuje dozadu, takže do překážky 'narazí' méně. Pomocná řetězová kladka je pak nutná k omezení zpětného rázu do pedálů – tzv. kickback.
V poloze Low Pivot se zadní trojúhelníková část pohybuje méně dozadu. Umožňuje jezdci vrátit se k obvyklejší konfiguraci, bez kladky a s větší účinností šlapání.
NÁSLEDOVÁNÍ EVOLUCE
Enduro závody jsou čím dál náročnější a Lapierre enduro jezdci z týmu Lapierre Zipp Collective pomáhali s vývojem nového rámu. Enduro etapy se skládají z náročných sjezdových části a také z částí se zaměřením na šlapání, ale očekávání jezdců jsou stejná: být v souladu se svým kolem 1:1 ve všech situacích, podávat dobré výkony a užívat si jízdu.
POLOHA HIGH PIVOT
• Zlepšená stabilita
• Odpružení orientované na sjezd
• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem sjezdových částí
VLIV NA ODPRUŽENÍ
VYSOKÁ HODNOTA ANTISQUAT - Minimalizuje pokles odpružení při zrychlení
VYSOKÁ HODNOTA ANTIRISE - Poskytuje větší stabilitu při brzdění
POLOHA LOW PIVOT
• Zlepšená dynamika
• Univerzální odpružení
• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem šlapání
VLIV NA ODPRUŽENÍ
NÍZKÁ HODNOTA ANTISQUATU - Větší efektivita šlapání
NÍZKÁ HODNOTA ANTIRISE - Odpružení, které volně funguje při brzdění a je pohodlnější při brzdění
GEOMETRIE
Geometrie nového Spicy CF se oproti předchozí generaci výrazně vyvinula, zejména ve čtyřech klíčových oblastech:
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY – Stejně jako u všech posledních modelů byl úhel sedla narovnán na 78°, což přináší těžiště jezdce dopředu a zlepšuje polohu pro šlapání do kopce.
REACH – Obvyklým důsledkem strmějšího úhlu sedla je kratší horní trubka, která je částečně kompenzována delším dosahem, aby se udržela hmotnost na přední části kola a zachovalo se dobré rozložení hmotnosti. To je také výhodné pro stabilitu a snadnost použití při vysokých rychlostech.
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY – Úhel hlavové trubky sleduje vývoj zdvihu předního kola (+10 mm) s otevřenějším úhlem, který se přizpůsobuje 180 mm vidlice. Tento požadavek přišel také od jezdců týmu Lapierre Zipp Collective, kteří hledali větší stabilitu a přesnost pro rychlé zatáčky a sjezdy.
VÝŠKA BB (STŘEDU) – cílem bylo najít správnou rovnováhu mezi co nejnižší světlou výškou pro čistý výkon a potřebou enduro horského kola vyhnout se kontaktu se zemí při každém restartu, v závislosti na drsnosti terénu. Nakonec je jen 3 mm vyšší, ale kompenzuje extra zdvih.
Pocit lehkosti není jen otázkou hmotnosti, ale je z velké části diktován uspořádáním karbonových vláken a konceptem Gravity Logic Project. Tlumič je nyní umístěný ještě níže a uprostřed kola, zvyšuje pocit neutrality a rovnováhy, zejména při skocích. Integrovaná schránka na nářadí (s ochranným kitem) ve spodní části dolní rámové trubky posiluje GLP koncept s nízkým těžištěm.
Skákejte vysoko a buďte volní
Od roku 2007, kdy byl uveden první model Spicy, je cílem společnosti Lapierre vytvořit kolo určené pro enduro a závody. Horské kolo, které je rychlé, živé, přesné a rezolutní při sjezdech, ale zároveň je ve shodě s filozofií společnosti Lapierre: Jezdit dobře, aby bylo možné dosáhnout dalšího sjezdu co nejrychleji a nejsnadněji.
Parametry dodatkowe
Kategoria: | MTB Full Suspension Enduro 29 |
---|---|
EAN: | 3660423389525 |
Barva: | Oranžová |
Materiál: | Karbon |
Počet rychlostí: | 1x12 |
Rok: | 2024 |
Pedály: | XLC by VP VPE-527 |
Gripy: | Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter |
Řídítka: | Renthal Fatbar, Width: 800mm, Rise: 30mm, Ø: 35mm |
Představec: | Renthal Apex, Ø: 35mm, L: 33mm (XS,S), 40mm (M,L,XL) |
Sedlo: | WTB Volt 142mm |
Sedlovka: | TranzX RAD+ dropper, Ø: 31.6mm, travel 125mm (XS,S), 150mm (M), 170mm (L), 200mm (XL) |
Plášť zadní: | SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584 |
Plášť přední: | SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584 |
Zapletená kola: | DT Swiss EXC1501 Spline / DT Swiss EXC1501 Spline |
Brzdy: | SRAM Code Silver Stealth 4P 220/200 |
Středové složení: | SRAM DUB BSA 73 MTB Wide |
Kliky: | SRAM X1 Carbon Eagle DUB 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL) |
Řetěz: | SRAM XO1 Eagle 12s |
Kazeta: | SRAM XG 1275 10-52T 12s |
Přehazovačka: | SRAM XO1 Eagle, 12s |
Hlavové složení: | Acros Integrated ZS56/ZS56 Block lock |
Zdvih zadní: | 180 |
Tlumič: | Rockshox RS Vivid Air Ultimate RC2T 205*65mm |
Zdvih přední: | 180 |
Vidlice: | Rockshox ZEB Ultimate Charger 3 RC2 180mm |
Rám: | Spicy Full Carbon 180mm travel (29"), pressfit, boost, metric, Thru axle |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą publikować posty. Proszę zaloguj się lub zarejestruj.
Od ponad 70 lat marka Lapierre łączy innowacje technologiczne, design, dbałość o szczegóły i doświadczenie, aby oferować najlepsze rowery. Jej zespół złożony z inżynierów rozwoju, kolarzy i miłośników rowerów poświęca się badaniom i innowacjom, zwłaszcza w celu połączenia teorii z praktyką. Współpraca deweloperów z kolarzami działa w 100%. Prawie wszyscy pracownicy Lapierre jeżdżą na rowerze, uczestnicząc w ten sposób w weryfikacji badań i przekazywaniu informacji zwrotnych na potrzeby dalszego rozwoju i produkcji.
Końcowa kontrola jakości jest w Lapierre ważna. Wszystkie ich rowery są montowane we Francji a każdy pracownik jest zarejestrowany w „Bike Pass”, który pozwala śledzić jakość na każdym etapie procesu montażu. Dzięki temu możliwe jest ustalenie, kto zmontował rower i prześledzenie w ten sposób całego procesu produkcyjnego.