LAPIERRE Spicy CF Team Cosmic Orange

Kod: LSDRA400 LSDRA350 LSDRA370 LSDRA430 LSDRA460 Wybierz wariant
Brak oceny
Marka: Lapierre
242 990 Kč
V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce Wybierz wariant
Wariant
Chosen variant is not available. Reset selected parameters.
S týmem LAPIERRE ZIPP COLLECTIVE Enduro má Spicy více než 18 vítězství v UCI Enduro World Series a 3 tituly mistra světa. A nyní je zde nová generace!

Informacje szczegółowe

Opis szczegółowy produktu

Nová Spicy CF lze shrnout následovně:

• 1 rám - 2 použití: Enduro závody nebo Bike Park
• 2 kinematiky: High Pivot (HP) nebo Low Pivot (LP)
• 4 konfigurace: HP nebo LP, 29’’ nebo Mullet

 

Proč dvě různé polohy zadní stavby?

Poloha upevnění zadní stavby ovlivňuje kinematiku a trajektorii zadního kola při kompresi. Při stejném nárazu se zadní kolo v poloze High Pivot pohybuje dozadu, takže do překážky 'narazí' méně. Pomocná řetězová kladka je pak nutná k omezení zpětného rázu do pedálů – tzv. kickback.

V poloze Low Pivot se zadní trojúhelníková část pohybuje méně dozadu. Umožňuje jezdci vrátit se k obvyklejší konfiguraci, bez kladky a s větší účinností šlapání.

 

NÁSLEDOVÁNÍ EVOLUCE
Enduro závody jsou čím dál náročnější a Lapierre enduro jezdci z týmu Lapierre Zipp Collective pomáhali s vývojem nového rámu. Enduro etapy se skládají z náročných sjezdových části a také z částí se zaměřením na šlapání, ale očekávání jezdců jsou stejná: být v souladu se svým kolem 1:1 ve všech situacích, podávat dobré výkony a užívat si jízdu.

 

POLOHA HIGH PIVOT
• Zlepšená stabilita
• Odpružení orientované na sjezd
• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem sjezdových částí

 

VLIV NA ODPRUŽENÍ
VYSOKÁ HODNOTA ANTISQUAT - Minimalizuje pokles odpružení při zrychlení
VYSOKÁ HODNOTA ANTIRISE - Poskytuje větší stabilitu při brzdění

 

POLOHA LOW PIVOT
• Zlepšená dynamika
• Univerzální odpružení
• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem šlapání

 

VLIV NA ODPRUŽENÍ
NÍZKÁ HODNOTA ANTISQUATU - Větší efektivita šlapání
NÍZKÁ HODNOTA ANTIRISE - Odpružení, které volně funguje při brzdění a je pohodlnější při brzdění

 

GEOMETRIE
Geometrie nového Spicy CF se oproti předchozí generaci výrazně vyvinula, zejména ve čtyřech klíčových oblastech:

ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY – Stejně jako u všech posledních modelů byl úhel sedla narovnán na 78°, což přináší těžiště jezdce dopředu a zlepšuje polohu pro šlapání do kopce.

REACH – Obvyklým důsledkem strmějšího úhlu sedla je kratší horní trubka, která je částečně kompenzována delším dosahem, aby se udržela hmotnost na přední části kola a zachovalo se dobré rozložení hmotnosti. To je také výhodné pro stabilitu a snadnost použití při vysokých rychlostech.

ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY – Úhel hlavové trubky sleduje vývoj zdvihu předního kola (+10 mm) s otevřenějším úhlem, který se přizpůsobuje 180 mm vidlice. Tento požadavek přišel také od jezdců týmu Lapierre Zipp Collective, kteří hledali větší stabilitu a přesnost pro rychlé zatáčky a sjezdy.

VÝŠKA BB (STŘEDU) – cílem bylo najít správnou rovnováhu mezi co nejnižší světlou výškou pro čistý výkon a potřebou enduro horského kola vyhnout se kontaktu se zemí při každém restartu, v závislosti na drsnosti terénu. Nakonec je jen 3 mm vyšší, ale kompenzuje extra zdvih.

Pocit lehkosti není jen otázkou hmotnosti, ale je z velké části diktován uspořádáním karbonových vláken a konceptem Gravity Logic Project. Tlumič je nyní umístěný ještě níže a uprostřed kola, zvyšuje pocit neutrality a rovnováhy, zejména při skocích. Integrovaná schránka na nářadí (s ochranným kitem) ve spodní části dolní rámové trubky posiluje GLP koncept s nízkým těžištěm.

 

Skákejte vysoko a buďte volní
Od roku 2007, kdy byl uveden první model Spicy, je cílem společnosti Lapierre vytvořit kolo určené pro enduro a závody. Horské kolo, které je rychlé, živé, přesné a rezolutní při sjezdech, ale zároveň je ve shodě s filozofií společnosti Lapierre: Jezdit dobře, aby bylo možné dosáhnout dalšího sjezdu co nejrychleji a nejsnadněji.

Parametry dodatkowe

Kategoria: MTB Full Suspension Enduro 29
EAN: 3660423380867
Barva: Oranžová
Materiál: Karbon
Počet rychlostí: 1x12
Rok: 2024
Pedály: XLC by VP VPE-527
Gripy: Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka: Renthal Fatbar, Width: 800mm, Rise: 30mm, Ø: 35mm
Představec: Renthal Apex, Ø: 35mm, L: 33mm (XS,S), 40mm (M,L,XL)
Sedlo: WTB Volt 142mm
Sedlovka: TranzX RAD+ dropper, Ø: 31.6mm, travel 125mm (XS,S), 150mm (M), 170mm (L), 200mm (XL)
Plášť zadní: SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
Plášť přední: SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
Zapletená kola: DT Swiss EXC1501 Spline / DT Swiss EXC1501 Spline
Brzdy: SRAM Code Silver Stealth 4P 220/200
Středové složení: SRAM DUB BSA 73 MTB Wide
Kliky: SRAM X1 Carbon Eagle DUB 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL)
Řetěz: SRAM XO1 Eagle 12s
Kazeta: SRAM XG 1275 10-52T 12s
Přehazovačka: SRAM XO1 Eagle, 12s
Hlavové složení: Acros Integrated ZS56/ZS56 Block lock
Zdvih zadní: 180
Tlumič: Rockshox RS Vivid Air Ultimate RC2T 205*65mm
Zdvih přední: 180
Vidlice: Rockshox ZEB Ultimate Charger 3 RC2 180mm
Rám: Spicy Full Carbon 180mm travel (29"), pressfit, boost, metric, Thru axle

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą publikować posty. Proszę zaloguj się lub zarejestruj.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa

 

 ciste lapierre logo modre (1)

 

Od ponad 70 lat marka Lapierre łączy innowacje technologiczne, design, dbałość o szczegóły i doświadczenie, aby oferować najlepsze rowery. Jej zespół złożony z inżynierów rozwoju, kolarzy i miłośników rowerów poświęca się badaniom i innowacjom, zwłaszcza w celu połączenia teorii z praktyką. Współpraca deweloperów z kolarzami działa w 100%. Prawie wszyscy pracownicy Lapierre jeżdżą na rowerze, uczestnicząc w ten sposób w weryfikacji badań i przekazywaniu informacji zwrotnych na potrzeby dalszego rozwoju i produkcji.

Końcowa kontrola jakości jest w Lapierre ważna. Wszystkie ich rowery są montowane we Francji a każdy pracownik jest zarejestrowany w „Bike Pass”, który pozwala śledzić jakość na każdym etapie procesu montażu. Dzięki temu możliwe jest ustalenie, kto zmontował rower i prześledzenie w ten sposób całego procesu produkcyjnego.