Málokterý tým se při Tour de Hongrie zviditelnil tak jako ATT Investments. V konkurenci devíti týmů z úrovně World a stejného počtu z úrovně ProTeams předvedl skvělý výkon. Matúš Štoček získal po úvodní etapě vrchařský dres, který následně vyměnil za dres nejlepšího jezdce v bodovací soutěži. V jedné ze dvou profilově nejtěžších etap se Márton Dina posunul na průběžné osmé místo v celkové klasifikaci a získal bílý dres nejlepšího domácího závodníka, který mu zůstal i po skončení závodu. V konkurenci dvaadvaceti týmů skončili cyklisté ATT Investments na čtvrtém místě a nechali za sebou osm týmů nejvyšší světové divize.
Tour de Hongrie byl pro ATT Investments jeden z nejprestižnějších závodů celé sezony. Jednalo se totiž o jediný závod kategorie ProTours, kterého se měl zúčastnit.
Kategorii odpovídala konkurence. Své sestavy sem poslaly týmy z naprosté světové špičky jako UAE Emirates, INEOS Grenadiers, Soudal-Quick Step, Bora-hansgrohe či Bahrain Victorious. V jejich řadách závodili špičkoví jezdci, jako jsou Egan Bernal, vítěz Tour de France a Giro d´Italia, Fabio Jakobsen, mistr Evropy, vítěz šesti etap na Grand Tours a vítěz bodovací soutěže na Vuelta a Espaňa, Sam Bennett, majitel deseti vítězných etap na Grand Tours a vítěz bodovací soutěže na Tour de France, Dylan Groenewegen, vítěz pěti etap na Tour de France, nebo Marc Hirschi, mistr světa v kategorii U23 či vítěz Valonského šípu atd.
Sestava špičkových světových sprinterů se závodu zúčastnila především proto, že tři z pěti etap měly potenciál skončit hromadnou koncovkou. O konečném pořadí v soutěži jednotlivců ale měly rozhodnout dvě profilově náročné etapy končící na vrcholu stoupání. První z nich bylo kratší s velmi strmým profilem, druhé naopak dlouhé a pozvolnější.
V úvodní rovinaté etapě se dostal do úniku Matúš Štoček a vytěžil z něj červený dres nejlepšího vrchaře. V souboji dobré dvacítky špičkových sprinterů získal Pavel Kelemen 11. místo.
V druhé etapě zastoupil Matúše v úniku Daniel Turek a měl významný podíl na tom, že i po této etapě patřil slovenskému cyklistovi červený dres. Do sprinterského souboje tentokrát Pavel Kelemen nezasáhl, protože se citelně potloukl v pádu, který nezavinil.
I v třetí etapě byl k vidění v denním úniku dres ATT Investments. Znovu to byl Matúš Štoček, který se do něj dostal aktivní jízdou, a po jejím skončení vyměnil červený dres za dres zelený nejlepšího v bodovací soutěži. Márton Dina ve strmém dojezdu obsadil 10. místo a v průběžném pořadí se posunul na 8. místo. Tím získal i bílý dres nejlepšího maďarského závodníka. Webové stránky závodu to označily za největší senzaci dne.
Ve čtvrté, taktéž profilově velmi náročné etapě, sice Márton Dina klesl na 17. místo, ale bílý dres udržel a zasloužil se o to, že v součtu tří nejlepších závodníků uhájil ATT Investments 4. místo v týmové soutěži. Matúš Štoček i nadále vedl bodovací soutěž.
Vše mělo vyvrcholit rovinatou etapou v Budapešti, ale povětrnostní podmínky vedly organizátory i týmy k dohodě, že riziko pádů je tak enormní, že bude nejlepším řešením etapu neutralizovat a jako konečné výsledky vyhlásit ty po čtvrté etapě.
Český kontinentální tým přijel do Maďarska s cílem být vidět aktivním pojetím závodění a získat dílčí úspěchy na prémiích či v dílčích soutěžích. Vrcholem měl být pokus dostat svého závodníka do první desítky konečného pořadí.
Nejsmělejší cíl se v konečném účtování sice splnit nepodařilo, ale v průběhu závodu se Márton Dina v první desítce objevil. V naplnění ostatních cílů byli cyklisté ATT Investments úspěšnější, než si bylo možno před závodem vůbec představit. Sestavu tvořili ještě Jakub Otruba a Jiří Petruš. Dohromady byli cyklisté ATT Investments svou aktivitu a dosažené výsledky odměněni 11 UCI body.
„Výkon a výsledky, kterých jsme dosáhli, jsou vysoko nad očekáváním. Pokud se vám podaří držet po celý závod některý z dresů doprovodných soutěží, být tři dny v úniku – a to jsme mohli být i počtvrté, kdyby nezafungovala hierarchie týmů – tak to už není náhoda, to je o výkonnosti a schopnostech. Samozřejmě škoda, že se Márton v předposlední etapě neudržel s nejlepšími, ale konkurence tu byla obrovská a pro něj to zároveň je velké povzbuzení a výzva do dalších významných etapových závodů, na které se chystáme. Kluci odvedli skvělou práci a za mě naprostá spokojenost,“ řekl majitel a manažer týmu Radim Kijevský, přičemž narážel na skutečnost, že těchto výsledků dosáhli cyklisté jeho týmu v konkurenci, kde funguje jasná hierarchie týmů, která má nezanedbatelný vliv na výsledky.
„Náš výkon, výsledky, a to, jak jsme byli v průběhu závodu vidět, mělo velký ohlas ať už u organizátorů Okolo Maďarska, tak organizátorů dalších zahraničních závodů, na které jsme pozváni,“ doplnil Radim Kijevský.
Druhá šestičlenná skupina ATT Investments závodila v Dánsku na dvou jednorázových závodech kategorie 2.1. Součástí velmi početného pelotonu byli v dresu dánské reprezentace i jezdci z WorldTeams.
V sobotu se značná část závodu odehrála na šotolinových, nezpevněných cestách. Poté, co řadu cyklistů postihly defekty, byl nejlépe klasifikovaným jezdcem ATT Investments Gert Kivistik na 20. místě. V neděli pak bylo dílem týmového úsilí výborné 7. místo Mihkela Räima, za které pobral 5 UCI bodů. Do dvacítky se na 17. místě vešel ještě Tomáš Jakoubek.
Víkendový trojprogram ATT Investments dovršili tři zbylí jezdci na ŠKODA CUP Českém poháru v silniční cyklistice v Kyjově. Proti značné početní přesile soupeřů se Jan Kašpar prosadil na 8. místo z 98 startujících. V sedmidílném seriálu drží po čtyřech závodech 4. místo.