LAPIERRE Spicy CF 8.9 Olive Green

Kód: LSJRA400 LSJRA350 LSJRA370 LSJRA430 LSJRA460 Kérjük, válasszon változatot
Nincs értékelés
Márka: Lapierre
168 990 Kč
V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce Kérjük, válasszon változatot
Változat
A választott változat nem áll rendelkezésre. Választott paraméterek visszaállítása.
S týmem LAPIERRE ZIPP COLLECTIVE Enduro má Spicy více než 18 vítězství v UCI Enduro World Series a 3 tituly mistra světa. A nyní je zde nová generace!

Részletes információ

Termék részletes leírása

Nová Spicy CF lze shrnout následovně:
• 1 rám - 2 použití: Enduro závody nebo Bike Park
• 2 kinematiky: High Pivot (HP) nebo Low Pivot (LP)
• 4 konfigurace: HP nebo LP, 29’’ nebo Mullet

 

Proč dvě různé polohy zadní stavby?
Poloha upevnění zadní stavby ovlivňuje kinematiku a trajektorii zadního kola při kompresi. Při stejném nárazu se zadní kolo v poloze High Pivot pohybuje dozadu, takže do překážky 'narazí' méně. Pomocná řetězová kladka je pak nutná k omezení zpětného rázu do pedálů – tzv. kickback.

V poloze Low Pivot se zadní trojúhelníková část pohybuje méně dozadu. Umožňuje jezdci vrátit se k obvyklejší konfiguraci, bez kladky a s větší účinností šlapání.

 

NÁSLEDOVÁNÍ EVOLUCE
Enduro závody jsou čím dál náročnější a Lapierre enduro jezdci z týmu Lapierre Zipp Collective pomáhali s vývojem nového rámu. Enduro etapy se skládají z náročných sjezdových části a také z částí se zaměřením na šlapání, ale očekávání jezdců jsou stejná: být v souladu se svým kolem 1:1 ve všech situacích, podávat dobré výkony a užívat si jízdu.

 

POLOHA HIGH PIVOT
• Zlepšená stabilita
• Odpružení orientované na sjezd
• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem sjezdových částí

 

VLIV NA ODPRUŽENÍ
VYSOKÁ HODNOTA ANTISQUAT - Minimalizuje pokles odpružení při zrychlení
VYSOKÁ HODNOTA ANTIRISE - Poskytuje větší stabilitu při brzdění

 

POLOHA LOW PIVOT
• Zlepšená dynamika
• Univerzální odpružení
• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem šlapání

 

VLIV NA ODPRUŽENÍ
NÍZKÁ HODNOTA ANTISQUATU - Větší efektivita šlapání
NÍZKÁ HODNOTA ANTIRISE - Odpružení, které volně funguje při brzdění a je pohodlnější při brzdění

 

GEOMETRIE
Geometrie nového Spicy CF se oproti předchozí generaci výrazně vyvinula, zejména ve čtyřech klíčových oblastech:

ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY – Stejně jako u všech posledních modelů byl úhel sedla narovnán na 78°, což přináší těžiště jezdce dopředu a zlepšuje polohu pro šlapání do kopce.

REACH – Obvyklým důsledkem strmějšího úhlu sedla je kratší horní trubka, která je částečně kompenzována delším dosahem, aby se udržela hmotnost na přední části kola a zachovalo se dobré rozložení hmotnosti. To je také výhodné pro stabilitu a snadnost použití při vysokých rychlostech.

ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY – Úhel hlavové trubky sleduje vývoj zdvihu předního kola (+10 mm) s otevřenějším úhlem, který se přizpůsobuje 180 mm vidlice. Tento požadavek přišel také od jezdců týmu Lapierre Zipp Collective, kteří hledali větší stabilitu a přesnost pro rychlé zatáčky a sjezdy.

VÝŠKA BB (STŘEDU) – cílem bylo najít správnou rovnováhu mezi co nejnižší světlou výškou pro čistý výkon a potřebou enduro horského kola vyhnout se kontaktu se zemí při každém restartu, v závislosti na drsnosti terénu. Nakonec je jen 3 mm vyšší, ale kompenzuje extra zdvih.

Pocit lehkosti není jen otázkou hmotnosti, ale je z velké části diktován uspořádáním karbonových vláken a konceptem Gravity Logic Project. Tlumič je nyní umístěný ještě níže a uprostřed kola, zvyšuje pocit neutrality a rovnováhy, zejména při skocích. Integrovaná schránka na nářadí (s ochranným kitem) ve spodní části dolní rámové trubky posiluje GLP koncept s nízkým těžištěm.

 

Skákejte vysoko a buďte volní
Od roku 2007, kdy byl uveden první model Spicy, je cílem společnosti Lapierre vytvořit kolo určené pro enduro a závody. Horské kolo, které je rychlé, živé, přesné a rezolutní při sjezdech, ale zároveň je ve shodě s filozofií společnosti Lapierre: Jezdit dobře, aby bylo možné dosáhnout dalšího sjezdu co nejrychleji a nejsnadněji.

Kiegészítő paraméterek

Kategória: MTB Fully Enduro 29
EAN vonalkód: 3660423389853
Barva: modrá
Materiál: Karbon
Počet rychlostí: 1x12
Rok: 2024
Pedály: XLC by VP VPE-527
Gripy: Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka: Lapierre Thirty Five 6061DB, Width: 800mm, Rise: 30mm, Ø: 35mm
Představec: Lapierre Thirty Five alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 35mm (XS,S), 45mm (M,L,XL)
Sedlo: WTB Volt 142mm
Sedlovka: TranzX RAD+ dropper, Ø: 31.6mm, travel 125mm (XS,S), 150mm (M), 170mm (L), 200mm (XL)
Plášť zadní: SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
Plášť přední: SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
Zapletená kola: DT Swiss EX1700 Spline / DT Swiss EX1700 Spline
Brzdy: Shimano XT 203/203
Středové složení: Shimano BSA MT801
Kliky: Shimano Deore XT 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL)
Řetěz: Shimano Deore 12s
Kazeta: Shimano SLX 10-51T 12s
Přehazovačka: Shimano Deore XT 12s Shadow +
Hlavové složení: Acros Integrated ZS56/ZS56 Block lock
Zdvih zadní: 180
Tlumič: FOX Float X2, F-S, 2-pos, Trunnion 205*65mm
Zdvih přední: 180
Vidlice: FOX 38 Float F-S Grip 2 180mm
Rám: Spicy Full Carbon 180mm travel (29"), pressfit, boost, metric, Thru axle

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Csak regisztrált felhasználók tehetnek közzé bejegyzést. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon.

Ezt a mezőt ne töltse ki:

Biztonsági ellenőrzés

 

 ciste lapierre logo modre (1)

 

A Lapierre márka már több mint 70 éve ötvözi a technológiai innovációkat, a dizájnt, a részletekre való odafigyelést és a tapasztalatot, hogy a legjobb kerékpárokat kínálhassa. Fejlesztőmérnökökből, versenyzőkből és kerékpárkedvelőkből álló csapata kutatással és innovációval foglalkozik, különösen azért, hogy az elmélet és a gyakorlat egyesüljön. A fejlesztők és a versenyzők együttműködése 100%-osan működik. Szinte minden Lapierre alkalmazott kerékpározik, és így részt vesznek a kutatások ellenőrzésében és a további fejlesztéshez és gyártáshoz szükséges visszajelzések adásában.

A minőségellenőrzés fontos a Lapierre számára. Minden kerékpárjukat Franciaországban szerelik össze, és minden alkalmazott regisztrálva van a „Bike pass”-ban, amely lehetővé teszi a minőség nyomon követését az összeszerelés minden szakaszában. Ennek köszönhetően lehetséges kideríteni, ki szerelte össze a kerékpárt és így végigkövetni a teljes gyártási folyamatot.