LAPIERRE Zesty CF 8.9 Anthra Grey
Kód: LZJTA430 LZJTA400 LZJTA460 LZJTA500 Kérjük, válasszon változatotTermék részletes leírása
Od svého prvního vypuštění do světa v roce 2007 je Zesty koncipovaná jako allmountain bike stvořený pro zábavu na singletrailech, překonávání náročných překážek, rychlé zdolávání kopců a vzrušující skoky při ještě rychlejších sjezdech. Není nutné být vždy první, ale stačí nasednout na nový Zesty CF a zjistíte, že můžete být lepší než kdykoliv předtím.
Lapierre Zesty CF. Čistokrevný all-mountain bike
All-mountain kola jsou svými vlastnostmi situována někam mezi XC maraton a Enduro biky. Musí být lehká, co nejblíže jízdním kvalitám XC Maraton kol a zároveň musí mít rychlé sjezdové vlastnosti jako Enduro stroje.
Zdvih 150/150 mm je nadmíru dostačující a napříč všemi generacemi se měnil minimálně. Nicméně kinematika, a zejména geometrie, se u nové generace proměnily tak, aby se přizpůsobily současným požadavkům na horská kola a vyhovovaly evoluci all-mountain biků: za všech okolností zlepšovat jízdu po rovině a do kopce za zachování co nejlepších sjezdových vlastností. Lapierre se proto rozhodl zachovat koncept původního modelu Zesty, ale kompletně přepracovat rám tak, aby byl v souladu s dobou. Celý vývoj nového kola byl pak založen na nové kinematice, okolo které se celý projekt nového Zesty točil.
Odpružení v srdci celého projektu nové Zesty CF
Čtyřčepové odpružení je ideálním řešením pro all-mountain kola, proto jej Lapierre využil i u Zesty CF. Nicméně se pokusil najít nový způsob, jak vylepšit kinematiku na obou stranách extrému, a sice tak, aby odpružení bylo citlivější na začátku zdvihu a progresivnější na jeho konci. Tím se vyhýbá příliš rychlému dosažení konce zdvihu, a tedy zbytečným nárazům a dalšímu nepohodlí při jízdě v náročném terénu. Nový rám byl navržen tak, aby poskytl dostatek prostoru při použití většího vzduchového tlumiče s nejnovějšími technologiemi, jako je špičkový RockShox’s Flight Attendant System (u modelu Zesty 10.9), který vyhodnocuje terén a styl jízdy jezdce pomocí senzorů na kole a automaticky upravuje nastavení odpružení, aby bylo co nejefektivnější a poskytovalo optimální výkon a pohodlí během jízdy.
All-mountain geometrie
Nová Zesty CF je designována tak, aby jezdci poskytla co největší sebevědomí a umožnila mu relaxovat i v technicky náročných podmínkách a za plné rychlosti. Aby toho dosáhl, jeho all-mountain geometrie posunula pozici těžiště zpět na přední část kola a vybalancovala jeho střed. Díky tomu je šlapání efektivnější na zvlněných úsecích a snížilo se riziko překlopení se na strmých svazích. Díky technologii FlipChip je možné ještě více zvýšit responzivitu zadní části kola, a sice změnou na 27,5“ zadní kolo. Bez ztráty výhod, které geometrie nabízí.
Specifikace geometrie Zesty CF
1. Úhel sedlovky je podstatně svislejší (+3,7°), zkrácená horní trubka (od 5 mm do 49 mm od velikosti S po XL) a delší reach (+20 mm u všech velikostí)
2. Krátká zadní stavba 432 mm (430 mm pro 27,5")
3. Delší rozvor kol (o 30 mm)
4. Vyšší hlavová trubka
5. Technologie FlipChip umožňuje jízdu s Mullet setupem nebo 29“ koly
Tuhost pod kontrolou
Aby Zesty CF obstála v all-mountain segmentu, stala se celkově tužší za účelem větší přesnosti a citu při sjezdech a zároveň se podařilo zvýšit výkon při šlapání se zachováním lehkosti. Tento trojitý problém pomohla vyřešit prémiová UD SLI karbonová konstrukce rámu, která je pro kola Lapierre vyšší třídy specifická (modely 8.9 až 10.9).
Karbonová konstrukce
Karbonový rám Zesty CF 2025 využívá tři typy karbonových vláken, a sice T800, M40J a T700. Při konstrukci rámu využil Lapierre unikátní PU a PP trny, které pomohly optimalizovat rozložení jednotlivých vrstev karbonu, kterých je ve výsledku více než 500. Vysoký výkon, přesnost a dokonalá tuhost je zaručena. Tuhost předního trojúhelníku byla navíc vylepšená specifickou technologií kolem hlavové trubky a středového složení. Zadní stavba vykazuje vysokou torzní tuhost, díky které je kolo ještě přesnější, dynamičtější a efektivnější v akceleraci. Asymetrický design zadní stavby umožňuje použití převodníku až s 36 zuby.
Holý rám váží celkem 2,5 kg.
Project Gravity Logic
V all-mountain duchu Lapierre zachoval, vlastně dokonce vylepšil, Tool Box (úložný prostor) na spodní rámové trubce. Je integrovaný přímo do rámu a jeho nízká pozice eliminuje dopad váhy nářadí na celkový dojem z jízdy. Vnitřní kapsa izoluje nářadí od rámu a díky tomu redukuje vnitřní hluk. Vnější kryt boxu navíc chrání spodek rámu před kameny a dalšími překážkami a nečistotami.
Modelová řada Zesty CF 2025
Modelová řada Zesty CF 2025 obsahuje 5 úrovní osazení a byla designována tak, aby nabídla vysokou kvalitu jízdního projevu a rychlou reakci v náročných podmínkách.
Všechny komponenty byly vybírány tak, aby splňovaly tyto kritéria:
- 150mm přední/zadní zdvih
- 36mm vidlice
- Rozdílná velikost kol (2.50 přední/2.40 zadní)
- Čtyřpístkové brzdy s 203/180 brzdovými kotouči
- 32 T převodník
Kiegészítő paraméterek
Kategória: | MTB Fully All Mountain 29 |
---|---|
Barva: | Šedá |
Materiál: | Karbon |
Počet rychlostí: | 1x12 |
Rok: | 2025 |
Osa středová: | Shimano BB-MT800-PA, Press Fit 92 |
Nosnost (včetně kola): | 120 |
Velikost kol: | 29" |
Pedály: | VP VPE-527 |
Gripy: | Lapierre Grips |
Řídítka: | Lapierre 780mm |
Představec: | Lapierre Alloy, A-head, 0˚ |
Sedlo: | Prologo Scratch |
Pláště: | Maxxis Assegai 3C, 63-622 / Maxxis Dissector 3C, 63-622 |
Zapletená kola: | DT Swiss XM 1700 Spline |
Brzdové páky: | Shimano XT T8100, hliník |
Brzdy: | Shimano Deore XT, hliník, 203mm / Shimano Deore XT, hliník, 180mm |
Kliky: | Shimano Deore XT, hliník |
Řetěz: | Shimano M6100 |
Kazeta: | Shimano CS-M6100-12, 10-51 teeth |
Řazení: | Shimano Deore XT 12s, rapidfire |
Přehazovačka: | Shimano Deore XT 12s Shadow +, 12-speed |
Hlavové složení: | Acros Integrated ZS56/ZS56 Block lock |
Zdvih zadní: | 150 |
Tlumič: | FOX Float X, vzduch |
Zdvih přední: | 150 |
Vidlice: | FOX 36 Factory, vzduch, Travel: 150mm, karbonový sloupek 1 1/4"- 1 1/2" zeslabený, 15 x 110mm pevná osa Boost |
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!
Csak regisztrált felhasználók tehetnek közzé bejegyzést. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon.
A Lapierre márka már több mint 70 éve ötvözi a technológiai innovációkat, a dizájnt, a részletekre való odafigyelést és a tapasztalatot, hogy a legjobb kerékpárokat kínálhassa. Fejlesztőmérnökökből, versenyzőkből és kerékpárkedvelőkből álló csapata kutatással és innovációval foglalkozik, különösen azért, hogy az elmélet és a gyakorlat egyesüljön. A fejlesztők és a versenyzők együttműködése 100%-osan működik. Szinte minden Lapierre alkalmazott kerékpározik, és így részt vesznek a kutatások ellenőrzésében és a további fejlesztéshez és gyártáshoz szükséges visszajelzések adásában.
A minőségellenőrzés fontos a Lapierre számára. Minden kerékpárjukat Franciaországban szerelik össze, és minden alkalmazott regisztrálva van a „Bike pass”-ban, amely lehetővé teszi a minőség nyomon követését az összeszerelés minden szakaszában. Ennek köszönhetően lehetséges kideríteni, ki szerelte össze a kerékpárt és így végigkövetni a teljes gyártási folyamatot.