Nový Lapierre Aircode DRS 2021 - Aerodynamická střela - Zbraň Arnauda Demarea.
Vyrobit ještě rychlejší a zároveň ještě pohodlnější Aircode než byl jeho předchůdce se zdálo být nemožné. Ale naše znalosti konstrukce karbonu a zkušenosti World Tour týmu Groupama FDJ ve spolupráci se specialisty na aerodynamickou optimalizaci dynamiky s využitím Computational Fluid Dynamics (CFD) a následnými náročnými testy v aerodynamickém tunelu otevřeli pro Aircode novou kapitolu.
A že je to kapitola úspěšná dokazují hned 4 etapové vítězství Arnauda Demaret na Giro d'Italia 2020!
Aerodynamický a štíhlý design si zahrává s fyzikálními zákony a s aerodynamikou. Při konstrukci nového modelu jsme optimalizovali všechny detaily, aby byl rám co nejlehčí právě v místech, kde je nejvyšší setrvačnost, aby se tím zvýšil celkový výkon.
Více integrace
Kabeláž nehledejte. Kvůli vylepšení křivek rámu a aerodynamice je kabeláž kompletně skrytá v řídítkách a v samotném rámu. Abychom takovou míru integrace mohli dosáhnout, vyrobili jsme nový typ představce, přidali 1,5 "kuličková ložiska a navrhli nový typ přední vidlice. Výsledkem kromě zlepšení aerodynamiky je i vysoká estetická hodnota nového Lapierre Aircode DRS.
Agresivnější geometrie pro ještě vyšší výkon
Můžeme sice kolo aerodynamicky vylepšit, ale jaký by to mělo smysl, pokud bychom nevylepšili aerodynamiku samotného jezdce? Pro dosažení vyšší rychlosti to byla pro nás zásadní úkol. Přímějším a konstantním úhlem sedlové trubky při velikostech rámu od XS po M (74 °) a od L po XL (73,5 °) a mírně prodlouženou horní rámovou trubkou jsme dosáhli nižší agresivnější posed a tím snížili odpor vzduchu a zlepšily aerodynamiku. Díky delšímu rozvoru se zlepšila stabilita přední části kola hlavně při vysokých rychlostech. Zadní část kola vyniká vyšší citlivostí kvůli kratším řetězovým vzpěrám (405mm)
Dokázali jsme nemyslitelné spojení stability, přesnosti ovládání a schopnosti akcelerace.
Rychlost a pohodlí se vzájemně nevylučují
S novým Aircode DRS zjistíte, co znamená jezdit rychle a jakoby po sametu, bez ohledu na stav vozovky. Nové provedení sedlových vzpěr a jejich napojení do horní rámové trubky, (která nyní vystupuje nad úroveň sedlové trubky) rozptyluje vibrace a zmírňuje ohybovou sílu sedlové trubky i sedlovky.
Výsledky jsou neuvěřitelné: rám je nyní o 12% vertikálně pohodlnější než jeho předchůdce. V kombinaci s bezdušovými koly (všechny modely) a pneumatikami šířky 25mm (rám i vidlice jsou kompatibilní s pneumatikami až do 28mm) se jízda stává požitkem. Dovoluje vám jezdit nejen rychleji, ale větší vzdálenosti překonáte s menší únavou.
Na cestu i na triatlon.
Modely Lapierre Aircode DRS 7.0 a 8.0 se dodávají s novými karbonovými aero řídítky speciálně navrženými pro použití s karbonovými hrazdami, které se snadno připevní k řidítkům.
Nový Lapierre Aircode DRS 2021 - Takový rychlý, silný a agresivní jak vypadá!
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Již přes 70 let kombinuje značka Lapierre technologické inovace, design, smysl pro detail a zkušenosti, aby nabídla ta nejlepší jízdní kola. Její tým složený z vývojových inženýrů, jezdců a milovníků kol se věnuje výzkumu a inovacím zejména proto, aby se snoubila teorie s praxí. Kooperace vývojářů spolu s jezdci funguje na 100 %. Téměř všichni zaměstnanci Lapierre jezdí na kole a podílí se tak na ověřování výzkumu a zpětné vazbě do dalšího vývoje a výroby.
Výstupní kontrola kvality je v Lapierre důležitá. Všechna jejich kola jsou montována ve Francii a každý zaměstnanec je registrován v „Bike Pass“, který umožňuje sledovat kvalitu v každé fázi procesu montáže. Díky tomu je možné dohledat, kdo kolo složil a projít tak celý proces výroby.