Zákaznícka podpora:skrbel@schindler.cz

LAPIERRE Xelius DRS 7.0 Undergrowth Green

Kód: LXCTA490 LXCTA440 LXCTA460 LXCTA520 LXCTA550 LXCTA580 Zvoľte variant
Neohodnotené
Značka: Lapierre
126 990 Kč
V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce Zvoľte variant
Varianta
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
Nová generace Xelius DRS perfektně kombinuje poznatky z vývoje předešlých tří generací Xelius a nejnovější trendy v silniční cyklistice.

Detailné informácie

Podrobný popis

Uvolněte čistou radost z jízdy po otevřené silnici s čtvrtou generací vlajkového silničního kola LAPIERRE, který je pečlivě vyvinutý pro rychlost a výkon. Vylepšený aerodynamický design řeže vzduch jako nikdy předtím, a každé šlápnutí vás žene rychleji a hladčeji vpřed. Toto kolo není jen vyrobeno pro jízdu; je to oslava vášně a neúnavného hledání dokonalosti už více jak 75 let trvání značky LAPIERRE a každá další jízda s ním je šancí cítit se naživu a svobodně.

Silniční kola z kategorie AERO se stále více stávají univerzálním nástrojem a postupně vytlačují PERFORMANCE kola. A právě i nový XELIUS DRS sjednocuje a nahrazuje v kolekci LAPIERRE tyto dva segmenty. Data jasně ukazují, že odpor vzduchu je klíčový, a právě tato úspora napomáhá jezdci se zlepšovat a šetřit cenné sekundy, které rozhodují závody.

 

Aerodynamika
Aerodynamika rámu hraje klíčovou roli a stojí za ní zevrubné testování v aerodynamickém tunelu a v počítačových simulacích. Díky tomu se podařilo snížit odpor vzduchu samotného rámu o 16 % ve srovnání s předešlou generaci Xelius SL a tato nezanedbatelná výhoda přináší jezdci úsporu 15,8 W při rychlosti 50 km/h.

Karbonový rám
3D Tubular™ To je unikátní a logické napojení sedlových vzpěr na horní rámovou trubku daleko před sedlovkou. Ponechává právě sedlovou trubku po celé své délce volnou a schopnou lépe tlumit vibrace a dodávat jezdci potřebný komfort.

V nabídce jsou dva druhy rámu, které se neliší tvarem ale pouze volbou karbonových vláken a množstvím pryskyřice. Elitní rám s označením UD SLI TEAM LIGHT s hmotností 790 g (velikost M před lakováním) je výsadou top modelů 10.0 a 11.0 (SE). Hmotnost standartního rámu je 908 g.

Geometrie
Nejvýraznějšími změnami v geometrii je o 0,5° kolmější sedlovka (74°). Kratší hlavová trubka s nižším odporem vzduchu a delší Reach pro více sportovní posed zaměřený na výkon. Do nabídky také přibyla velikost XXL pro jezdce nad 195 cm.

Cockpit a komponenty
Nejvyšší modely s označením 8.0 – 11.0 dostali do výbavy karbonové kola DT SWISS a zbrusu nové LAPIERRE combo (325 g). Součástí všech modelů je karbonová aero sedlovka s nulovým offsetem.

Dodatočné parametre

Kategória: Race
Barva: Zelená
Materiál: Karbon
Počet rychlostí: 2x12
Rok: 2025
Osa středová: Shimano Pressfit BB71-41B
Nosnost (včetně kola): 110
Velikost kol: 28
Pedály: VP VPE-527
Gripy: Lapierre tape
Řídítka: Lapierre RB131AHS2 Carbon, Drop: 130mm, Reach: 70mm, Flare: 5° 38mm
Představec: JD ST-344
Sedlo: Prologo Dimension T4.0 rails
Zapletená kola: DT Swiss E1600 Spline 30mm
Brzdové páky: Shimano Ultegra R8170
Kliky: Shimano Ultegra R8100 52-36T 165mm (XS),170mm (S), 172,5mm (M,L), 175mm (XL,XXL)
Řetěz: Shimano CN M7100 12s
Kazeta: Shimano Ultegra R8101 12s, 11-34 teeth
Řazení: Shimano Ultegra ST-R8170
Přesmykač: Shimano Ultegra Di2 R8150 Brazed-on
Hlavové složení: Acros ICR

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

 

 ciste lapierre logo modre (1)

 

Už vyše 70 rokov kombinuje značka Lapierre technologické inovácie, dizajn, zmysel pre detail a skúsenosti, aby ponúkla tie najlepšie bicykle. Jej tím zložený z vývojových inžinierov, jazdcov a milovníkov bicyklov sa venuje výskumu a inováciám najmä preto, aby sa snúbila teória s praxou. Kooperácia vývojárov spolu s jazdcami funguje na 100 %. Takmer všetci zamestnanci Lapierre jazdia na bicykli a podieľajú sa tak na overovaní výskumu a spätnej väzbe do ďalšieho vývoja a výroby.

Výstupná kontrola kvality je v Lapierre dôležitá. Všetky ich bicykle sú montované vo Francúzsku a každý zamestnanec je registrovaný v „Bike Pass“, ktorý umožňuje sledovať kvalitu v každej fáze procesu montáže. Vďaka tomu je možné dohľadať, kto bicykel zložil a prejsť tak celý proces výroby.